Filippa fastrock.blogg.se

Hej det här är en blogg som är för häst intresserade,såklart så får andra också läsa denna blogg,det är en häst blogg :) Jag Filippa fastrock är en glad positiv tjej irl men också i spelet starstable! 😛 hoppas du kommer gilla denna blogg

Dans irl

Publicerad 2015-05-01 08:15:24 i Allmänt,

Hej i helgen blir det inga sso nej,jag har show på irl. Jag ska up på scen och dansa! Låtar Jag dansar 2 dansar! 1.this is my dance floor 2.gruopy Men nu får ej veta vart jag ska! Ni får veta på måndag😃 Hejdå😛 Filippa Jag är Ialla fall inte i Sverige.

Kommentarer

Postat av: filippafastrocksso.blogg.se

Publicerad 2015-05-03 17:15:52

Inget inlägg blir det

Postat av: filippafastrocksso.blogg.se

Publicerad 2015-05-03 17:15:53

Inget inlägg blir det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela